Show menu

GYIK a SmartPay alkalmazással kapcsolatban - A Café+Co SmartPay alkalmazással kapcsolatos kérdései

Ha bármilyen kérdése van a SmartPay alkalmazással kapcsolatban, kérjük, írjon nekünk a smartpay@cafeplusco.hu e-mail címre. Ha valamelyik készülékünkkel probléma merülne fel, ügyfélszolgálatunk szívesen segít Önnek tovább H-CS: 7.30-16.30 P: 7.30-14.00 óráig, a megadott telefonszámon: +36 29/537-100

Hogyan csatlakoztathatom az okostelefonomat egy café+co készülékhez?

Ha egy SmartPay terminállal rendelkező Café+Co készüléknél tartózkodsz, először össze kell hogy kapcsold okos telefonod a készülékkel. Ehhez kattints az alkalmazásban a"Csatlakozás új készülékhez" és a "QR-kód beolvasása" gombra. Ehhez egyszerűen olvassd be a készülék kerek kijelzőjén található QR-kódot, vagy add meg a QR-kód alatt megjelenő készülékazonosítót kézzel az alkalmazásban. Kattints a"Csatlakozás a készülékhez" gombra az alkalmazásban. Ezt követően a Café+Co készülék kijelzőjén megjelenik a "Kapcsolat sikeres" felirat, és az automatánál kiválasztható a kívánt termék.

Tipp: Ha már sikeresen csatlakoztatott, a Café+Co készüléket egyszerűen elmentheti kedvencnek a jövőre nézve!

Hogyan menthetem el a café+co készülékeket kedvencek közé?

A legtöbbet látogatott készülékek megmentése számos előnnyel jár. A gyakran látogatott készülék így a következő látogatáskor könnyen és gyorsan kiválasztható a kedvencek listájából, és azonnal csatlakoztatható.

Így kell csinálni: Az új készüléknél történő fizetés után mentse el az automatát kedvencként a gomb megnyomásával. "Emlékezz a café+co készülékre".

Tipp: A kedvenceknek egyéni neveket is adhatunk a Kedvencek > készülékek adatai menüpont alatt!

Hogyan lehet feltölteni a SmartPay számlákat?

A SmartPay számla feltölthető MASTERCARD és VISA hitel- és betéti kártyával. Bármikor lehetőség van új kártya hozzáadására. Ha az alkalmazásban lévő egyenleg 300 Ft alá csökken, az alkalmazás emlékeztet a számla újbóli feltöltésére.

Több vásárlást is le tudok zárni egy befizetéssel?

Biztonsági okokból nem lehetséges több vásárlást közvetlenül egymás után egy készüléknél vagy egymás mellett lévő készülékeknél egy fizetéssel végrehajtani. Ezért minden egyes vásárlásnál újból kapcsolódnia kell az adott café+co készülékhez.

Tipp: Adja hozzá a készüléket a kedvenceihez, akkor gyorsabb lesz!

Mik azok a kávé pontok?

Az alkalmazáson keresztül történő minden egyes fizetéskor 3 kávé pontot kap, amelyet a SmartPay BonusClubban beválthat. A be nem váltott pontok a felhalmozásuk után 2 évvel lejárnak. De ne aggódjon, az alkalmazás időben emlékezteti Önt a pontok beváltására! A Kávé pontok kifizetése és a pontok más személyeknek történő ajándékozása nem lehetséges. A Magyarországon gyűjtött Kávé pontok kizárólag a café+co Magyarország SmartPay alkalmazás Bónusz Klubjában váltható be.

Mi az a SmartPay Bónusz Klub?

A SmartPay Bónusz Klubban az összegyűjtött kávé pontok beváltható partnereink vonzó ajánlataira. Az ajánlatok természetesen folyamatosan bővülnek. Mindenesetre érdemes egy pillantást vetni a Bónusz Klubbra.

Hogyan tudom megjeleníteni a meglévő egyenlegemet?

Az aktuálisan rendelkezésre álló egyenleget az alkalmazás a fizetési képernyő felső részén lévő sávban, és természetesen a "Számla" menüpontban is megtekintheti.

Az okostelefonom kamerája nem tudja leolvasni a QR-kódot az automatán lévő kerek kijelzőn.

A kerek kijelzőn a QR-kód alatt egy számkombináció (készülékazonosító) jelenik meg, és ez a kombináció manuálisan is megadható az alkalmazásban az automatához való kapcsolódás érdekében.
„Azonosító kézi megadása”

Fizetési bizonylatok megjelenítése

A "Számla" menüpont alatt az alkalmazásban lévő összes tranzakció előzményeit találja.

A SmartPay alkalmazásom nem működik (Magyarország).

Kérjük, először ellenőrizze, hogy okostelefonján van-e internet vétel. Ha ez biztosított, kérjük, küldjön egy rövid e-mailt a smartpay@cafeplusco.hu címre. Ha az automatával kapcsolatban problémák merülnek fel, ügyfélszolgálatunk szívesen segít Önnek tovább.

Hétfő–Csütörtök: 7:30–16:30, P 7:30-14:00. , tel.: +36 29/537-100

Megjegyzés: A Magyarországi café+co SmartPay alkalmazás csak a kerek olvasófejjel (kijelzővel) rendelkező café+co készülékeken működik.

Használhatom a SmartPay alkalmazást külföldön?

A Magyar SmartPay alkalmazást Magyarország egész területén használhatja a kerek fizetési kijelzővel ellátott café+co készülékeken.
A Magyar SmartPay alkalmazás csak Magyarországon használható.

Hol tudom megváltoztatni a jelszavamat?

A jelszóra csak az alkalmazásban történő első regisztráció során van szükséged. Ezt követően szilárdan el van tárolva. Ha az újbóli regisztrációkor már nem tudja, egyszerűen állítsa vissza a "Jelszó visszaállítása" gomb segítségével közvetlenül az alkalmazás telepítése során.

Hogyan használhatom a SmartPay alkalmazást egy új okostelefonon?

Egyszerűen jelentkezzen be ugyanazzal az e-mail címmel és jelszóval a SmartPay alkalmazásban a másik okostelefonon. Az egyenlege és a Kávé Pontok automatikusan átveszik és tartósan szinkronizálódnak.”

Hogyan használhatom a café+co chipet az alkalmazásban?

A café+co chipen meglévő egyenleg jelenleg nem vihető át az alkalmazásba.

Van-e café+co chipje a cégénél lévő automatához, és kap-e vele kedvezményeket a kávé kifizetésekor. Dolgozunk azon, hogy az alkalmazás következő verziójában ezeket a speciális feltételeket is fel tudjuk ajánlani. Ezért türelmét kérjük, további részleteket fogunk közölni ezzel kapcsolatban.

Adatvédelem és a SmartPay applikáció használatának általános feltételei

Az általános felhasználási feltételek és az adatvédelmi irányelvek az alkalmazás "Beállítások" menüpontjában és itt a honlapunkon találhatók.

Használati feltételek

Adatkezelési szabályzat

Hogyan keressek café+co helyszíneket?

Az automatáink kereséséhez egyszerűen nyissa meg az alkalmazásban a "Keresés" térképnézetet. Itt Helyben vagy az aktuális körzetben, vagy egy másik helyen is kereshet café+co készülékeket a SmartPay segítségével. Ennek feltétele, hogy az alkalmazás beállításaiban engedélyezze az aktuális tartózkodási helyéhez való hozzáférést.

Hogyan jelenthetek hibát egy café+co készülékben?

A készülék hibáját az alkalmazás "Szerviz" ikonján keresztül jelentheti be.

Mit tehetek, ha a SmartPay alkalmazás már nem indul el?

Kérjük, kövesse az alábbi egyszerű utasításokat a SmartPay alkalmazás memóriájának törléséhez, ha a SmartPay alkalmazás már telepítve van. (Sajnos az alkalmazás eltávolításakor a memória nem törlődik, és ez okozza azt a problémát, hogy az alkalmazás már nem indul el):

  1. Kérjük, nyissa meg az Android rendszerbeállításait, és koppintson az "Alkalmazások" alatt a "SmartPay HU"-ra.
  2. Ezen a képernyőn koppintson a "Memória" gombra, és válassza az "Adatok törlése", valamint a "gyorsítótár ürítése" lehetőséget.
  3. Ezután az okostelefont is újraindíthatja, hogy teljesen biztos legyen abban, hogy a SmartPay minden része törlődött.
  4. Most kérjük, telepítse újra a SmartPay alkalmazást a PlayStore-ból, és jelentkezzen be az alkalmazásba a szokásos módon.
  5. Az utolsó lépés: Kérjük, most törölje a tárolt fizetési módokat (hitelkártya) az alkalmazásban, és adja hozzá ezt az új módszert.

Most már újra készen állsz az indulásra!

Készen állsz a kezdésre? Vegye fel velünk a kapcsolatot vagy látogasson el bemutatótermünkbe!

Kérdése van?

Itt választ talál a legfontosabb kérdésekre.

Kérdések és Válaszok

café+co Csoport

Itt további részleteket talál a café+co világáról.

Rólunk