Gyakori kérdések - Kérdések és válaszok
Mikor tegyek hibabejelentést?
A hiba/probléma észlelését követően a lehető legrövidebb időn belül (maximum 24 óra), hogy a szervizes és töltő kollégáink minél hamarabb megkezdhessék a javítást.
Mi szükséges a hibabejelentéshez?
- Az automata NAV regisztrációs száma (U betü után 8 db számjegy), vagy W -s száma, melyek megtalálhatók berendezéseink bal felső sarkában.
- a bejelenteni kívánt probléma minél pontosabb leírása
- az Ön elérhetőségének megadása, hogy megfelelő módon kárpótolhassuk
Hogyan jelenthetem be a hibát?
- telefonon a díjmentesen hívható +36 80 980-600 telefonszámon
(Munkaidőn kívül hangpostánkon tegye meg a hibabejelentést a szükséges adatok megadásával, melyet követően kollégánk munkaidőben felveszi Önnel a kapcsolatot.) - e-mailen keresztül: az ugyfelszolgalat@cafeplusco.hu vagy cafeplusco@cafeplusco.hu e-mail címen
- SmartPay applikációnkon keresztül a szerviz menüpont alatt
- honlapunkon a Kapcsolat menüpont alatt
Az automata elnyelte a pénzt anélkül, hogy kiadta volna a terméket. Hogyan kaphatom vissza a pénzemet?
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal
- telefonon a díjmentesen hívható +36 80 980-600 telefonszámon
(Munkaidőnkívül hangpostánkon tegye meg a hibabejelentést a szükséges adatok
megadásával, melyet követően kollégánk munkaidőben felveszi Önnel a
kapcsolatot.) - e-mailen keresztül: az ugyfelszolgalat@cafeplusco.hu vagy cafeplusco@cafeplusco.hu e-mail címen
- SmartPay applikációnkon keresztül a szerviz menüpont alatt
- honlapunkon a Kapcsolat menüpont alatta tel.: +3680/980-600 (díjmentesen hívható!).
Ezt követően ellenőrizzük és visszautaljuk a pénzt a számlájára.
Nem kaptam terméket a snackautomatából, de az összeg levonásra került a számlámról.
Automatáink infraérzékelővel vannak ellátva, melyek érzékelik, ha a termék nem esik a kiadónyílásba. Ilyenkor a bank által zárolásra kerül a termék ára, amely 72 órán belül automatikusan jóváírásra kerül számláján. Amennyiben ez nem történik meg, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Szeretnénk a műanyag poharakat papírpoharakra cserélni. Ez lehetséges?
Természetesen papírpoharakat is használhat a gépben. Ehhez kérjük, forduljon ügyféltanácsadójához, vagy küldjön nekünk egy rövid kérelmet ez ügyben, és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot. Tudja egyébként, hogy gyakorlatilag minden készülékünk rendelkezik pohárérzékelővel, amely megakadályozza további poharak kiadását, ha egy pohár az italkiadó alatt van? Ezzel válik lehetővé a saját pohár, csésze használata!
Szeretnék café+co chipkulcsot rendelni. Hol tudom beszerezni?
A café+co chipkulcsot e-mailben rendelheti meg.
Hol rendelhetek még kávét?
Kérjük, bátran rendeljen többet itt.
Milyen üres állások vannak jelenleg a café+co-nál?
Megtalálja a karrierek menüpontban.