Show menu

Gyakori kérdések - Kérdések és válaszok

Mikor tegyek hibabejelentést?

A hiba/probléma észlelését követően a lehető legrövidebb időn belül (maximum 24 óra), hogy  a szervizes és töltő kollégáink minél hamarabb megkezdhessék a javítást.

Mi szükséges a hibabejelentéshez?

  • Az automata NAV regisztrációs száma (U betü után 8 db számjegy), vagy W -s száma, melyek megtalálhatók berendezéseink bal felső sarkában.
  • a bejelenteni kívánt probléma minél pontosabb leírása
  • az Ön elérhetőségének megadása, hogy megfelelő módon kárpótolhassuk

Hogyan jelenthetem be a hibát?

  • telefonon a díjmentesen hívható +36 80 980-600 telefonszámon
    (Munkaidőn kívül hangpostánkon tegye meg a hibabejelentést a szükséges adatok megadásával, melyet követően kollégánk munkaidőben felveszi Önnel a kapcsolatot.)
  • e-mailen keresztül: az ugyfelszolgalat@cafeplusco.hu vagy cafeplusco@cafeplusco.hu e-mail címen
  • SmartPay applikációnkon keresztül a szerviz menüpont alatt
  • honlapunkon a Kapcsolat menüpont alatt

Az automata elnyelte a pénzt anélkül, hogy kiadta volna a terméket. Hogyan kaphatom vissza a pénzemet?

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal

  • telefonon a díjmentesen hívható +36 80 980-600 telefonszámon
    (Munkaidőnkívül hangpostánkon tegye meg a hibabejelentést a szükséges adatok
    megadásával, melyet követően kollégánk munkaidőben felveszi Önnel a
    kapcsolatot.)
  • e-mailen keresztül: az ugyfelszolgalat@cafeplusco.hu vagy cafeplusco@cafeplusco.hu e-mail címen
  • SmartPay applikációnkon keresztül a szerviz menüpont alatt
  • honlapunkon a Kapcsolat menüpont alatta tel.: +3680/980-600 (díjmentesen hívható!).


Ezt követően ellenőrizzük és visszautaljuk a pénzt a számlájára.

Nem kaptam terméket a snackautomatából, de az összeg levonásra került a számlámról.

Automatáink infraérzékelővel vannak ellátva, melyek érzékelik, ha a termék nem esik a kiadónyílásba. Ilyenkor a bank által zárolásra kerül a termék ára, amely 72 órán belül automatikusan jóváírásra kerül számláján. Amennyiben ez nem történik meg, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Szeretnénk a műanyag poharakat papírpoharakra cserélni. Ez lehetséges?

Természetesen papírpoharakat is használhat a gépben. Ehhez kérjük, forduljon ügyféltanácsadójához, vagy küldjön nekünk egy rövid kérelmet ez ügyben, és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot. Tudja egyébként, hogy gyakorlatilag minden készülékünk rendelkezik pohárérzékelővel, amely megakadályozza további poharak kiadását, ha egy pohár az italkiadó alatt van? Ezzel válik lehetővé a saját pohár, csésze használata!

Szeretnék café+co chipkulcsot rendelni. Hol tudom beszerezni?

A café+co chipkulcsot e-mailben rendelheti meg.

ugyfelszolgalat@cafeplusco.hu

Hol rendelhetek még kávét?

Kérjük, bátran rendeljen többet itt.

Milyen üres állások vannak jelenleg a café+co-nál?

Megtalálja a karrierek menüpontban.

Készen áll a kezdésre? Vegye fel velünk a kapcsolatot vagy látogasson el hozzánk!

Más kérdésre szeretne választ?

Bátran vegye fel velünk a kapcsolatot.

Kapcsolat

café+co cégcsoport

Itt további részleteket talál a café+co világáról.

Rólunk