GYIK a café+co apphoz:

Ha bármilyen kérdésed van a SmartPay appal kapcsolatban, ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot emailen: smartpay@cafeplusco.hu.
Amennyiben valamelyik eszközünkkel probléma merülne fel, ügyfélszolgálatunk örömmel segít H-Csü: 7:30-tól 16:30-ig, P: 7:30-tól 14:00-ig telefonon: 06 80 980 600.
Mindkét esetben a LiveChat-en keresztül is küldhet nekünk üzenetet itt, a honlapon.

Ha először használ egy SmartPay terminállal ellátott café+co gépet, akkor először csatlakoztatnia kell az okostelefont a géphez. Az Appban kattintson a “Csatlakozás a géphez” majd a “QR-kód beolvasása” gombra. Ehhez egyszerűen beolvassa a QR-kódot a készülék kijelzőjén, vagy manuálisan adja meg az QR-kód alatt megjelenő eszközazonosítót. Kattintson az alkalmazásban a “Csatlakozás a géphez” elemre. E folyamat után a “Csatlakozás sikeres” felirat jelenik meg a café+co gép kijelzőjén, és a kívánt termék kiválasztható, mint normál vásárlás esetén.

Tipp: A most csatlakoztatott gép könnyen elmenthető kedvencként!

A kijelzőn egymás után két QR kód jelenik meg, és CSAK a SmartPay logó melletti QR kód működik az appban.

Sok előnye van annak, ha elmented a legtöbbet felkeresett gépeket. Gyorsan és kényelmesen elérheted a gyakran látogatott automatákat. Amikor legközelebb meglátogatod csak egyszerűen válaszd ki a kedvencek listájából, és válaszd a “Kapcsolódás az automatákhoz” lehetőséget. Így működik: Új gépnél a fizetési folyamat után az adott gép menthető kedvencként a bezárás előtt a “Felvétel a kedvencek közé” gombbal.

SmartPay egyenelegét MasterCard és VISA hitel- vagy betéti kártyával is feltöltheti. Mindig lehetőség van új kártya hozzáadására. A Számla menüben kattints az “+ Egyenleg feltöltése” ikonra. Ha még nem nem mentettél el fizetőeszközt, most megteheted.

Biztonsági okokból nem lehetséges több vásárlás egy fizetésen belül. Ennek az az oka, hogy amíg Te csatlakozol egy café+co automatához, addig valaki más vásárolhatna a Te költségeden!

Tipp: A már csatlakoztatott gép könnyen menthető kedvencként!

Minden alkalmazáson keresztüli fizetéssel 3 Kávé Pontot kapsz, amelyeket a SmartPay BonusClubban válthatsz be. A be nem váltott pontok 2 év elteltével lejárnak. Ne aggódj, az alkalmazás időről időre emlékeztetni fog a pontok beváltására! A Kávé Pontok készpénzre nem válthatók, és nem átruhézhatók. A Magyarországon gyűjtött Kávé Pontok csak a SmartPay BonusClub alkalmazásban váltható be a café+co Kft-nél.

Beválthatod a SmartPay BonusClubban gyűjtött Kávé Pontjaid. Az alkalmazás 2021 szeptemberében történő elindításával megkezdheted a pontok gyűjtését. A BonusClub ezután 2022-től lesz elérhető, félévente változó ajánlatokkal. Kíváncsian várjuk, a SmartPay mivel fogja szebbé varázsolni a #PERFEKBREAK-et!

Az app a fizetési képernyő fejlécében mutatja a jelenleg elérhető egyenleged.

A számsor megjelenik a QR -kód alatt, amelyet manuálisan is megadhat az alkalmazásban, hogy csatlakozzon a géphez. Figyelem! A csak a SmartPay app logó melletti QR kódot vagy számsort tudod használni.

A fiók beállításaiban megtalálja az alkalmazás összes tranzakciójának előzményeit.

Először ellenőrizd, hogy mobiltelefonod rendelkezik -e internet elérhetőséggel. Ha ez garantált, kérjük küldj nekünk egy rövid emailt a smartpay@cafeplusco.hu címre, vagy tájékoztass minket a www.cafeplusco.hu honlapon található élő chaten keresztül. Ha problémáid vannak a géppel, ügyfélszolgálatunk szívesen segít. H-Cs: 7: 30-tól 16: 30-ig, P: 7: 30-tól 14: 00-ig a +36 29 537 100 telefonszámon vagy a weboldalunkon élő chaten keresztül.

Megjegyzés: a café+co SmartPay app csak a kerek kijelzőjű café+co eszközökön működik Magyarországon.

Az magyar SmartPay alkalmazást egész Magyarországon használhatod az új kerek kijelzős café+co kártyaolvasókon. Az magyar SmartPay alkalmazás csak Magyarországon használható.

Csak akkor van szükség jelszóra, amikor először jelentkezel be az alkalmazásba. Ezután véglegesen tárolja az app. A „Beállítások” részben módosíthatod.

Igen. Egyszerűen jelentkezz be a felhasználóddal (= email cím) és jelszavaddal a másik mobiltelefon a SmartPay alkalmazásában.

Egyszerűen jelentkezz be a felhasználóddal (= email cím) és jelszavaddal az új mobiltelefonodon a SmartPay alkalmazásában.

Az általános használati feltételeket és az adatvédelmi szabályzatot az alkalmazás “Beállítások” menüpontjában találod.

Sajnos a café+co csip meglévő egyenlegét nem lehet átvinni az alkalmazásba. Kérjük, használd fel a csipen lévő egyenleget, majd válts a menő alkalmazásra 😉

A café+co csip használatához kapcsolódó, cégekre vonatkozó különleges lehetőségek, az alkalmazás következő verziójába is bekerülnek. Kérjük türelmedet!

A café+co helyszínek és automaták kereséséhez egyszerűen nyissa meg a “Keresés” térképnézetet az alkalmazásban. Ezután kereshet gépeket és helyeket akár az aktuális környéken, vagy más helyszíneken. Ennek előfeltétele, hogy engedélyezze az aktuális tartózkodási helyedhez való hozzáférést az alkalmazás működési beállításaiban.

A “Szerviz” ikon használatával jelenthetsz be egy hibás gépet. Továbbá itt találsz egy linket is a weboldalunkon működő élő csethez.

vissza a SmartPay lapra